Etusivulle Home Page Jäsenmaksu Päivitetty 06.07.2013

JÄSENMAKSU: 5 euroa kerran vuodessa seuran tilille (Huom! Uusi tlinumero)
Pankki: Säästöpankki Optia
Tilin numero: FI30 4600 0010 4625 01
Tilin omistaja: Grahn sukuseura ry

Halutessasi voit maksaa enemmänkin – kannatusmaksua. Pienikin jäsenmaksu on seuralle kuitenkin merkityksellinen tuen ja sitoutumisen ilmaisu ja kyllähän sillä jotain saa kustannettuakin, kuten jäsentiedotteet pari kertaa vuodessa. Muutoin seura toimii omakustannusperiaatteella eli järjestäessään tapahtumia ja tilaisuuksia perii sen verran osallistumismaksuja kuin kulut vaativat tullakseen kuitatuiksi.

Säännöissämme sanotaan, että yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta on sukuun kuuluva tai avioliiton kautta siihen liittynyt. Yhdistyksen jäsenen alle 18-vuotiaat lapset voivat liittyä yhdistykseen nuorisojäseninä jäsenmaksutta.

Jäsenmaksusta muistutetaan jäsentiedotteissa yhä uudelleen, koska sitä ei kannata erikseen laskuttaa. Alkuvuosi on tyypillistä jäsenmaksujen suorittamisen aikaa, niin myös Grahn-sukuseuralla. Jos maksat kerralla useammasta henkilöstä, luettele tiedonanto-osassa, keiden jäsenmaksusta on kyse tai laita viestiä sihteerin sähköpostiosoitteeseen.

Seuran jäsenmäärä on noin sata henkilöä. Seuramme on vielä nuori, vaikka olemmekin viettäneet jo kahdet sukujuhlat. Tiedon levittämiseksi olemassaolostamme ja toiminnastamme lähetämme jäsenkirjeen toistaiseksi kaikille heille, joiden osoite on jotain kautta tiedossamme.

Seuran sihteerille, Merja Ylöselle, voi milloin vain ilmoittaa kaikenlaista jäsenasiaa  (044-929 0550  tai merja.ylonen(at)sll.fi).