Tervetuloa Grahn sukuseura ry:n sivuille Päivitetty 21.08.2013

Sukuseuran väkeä kokoontui lauantaina 17.8.2013 pitämään vuosikokousta
Kärkkään porokämpälle Kälväsvaaraan Utajärvelle Kuva Merja Ylönen

Seuran puheenjohtajan valtikka siirtyi Sirkka-Liisa Fredrikssonilta Antti Varvulle. Kuvassa entinen ja uusi puheenjohtaja poseeraavat Kärkkään poroerotusaitaa vasten rinnan, Sirkka neljäntenä vasemmalta ja Antti viidentenä ruutupaidassaan.

Vuosikokouksesta alkanut toimintakausi on seuran kuudes. Vuonna 2014 seuran järjestämä isompi tapahtuma on retki - mihin, se selviää aikanaan -  ja seuraavan vuosikokouksen aikaan kesällä 2015 on taas isomman kokoontumisen, peräti sukujuhlan vuoro.

Tärkeää on myös tiedon keruu suvun jäsenistä ja vaiheista. Sukupuun kokoaja on Helena Hekkala (helena.hekkala@hotmail.com). Hänellä on sitä varten käytössään tarkoitukseen erityisesti suunniteltu tietokoneohjelma. Kun lähetät hänelle tietoja, muista sitoa ne kyseisen henkilön vanhempiin. Siten Helena saa tiedon oikealle paikalleen.

Hallitus lupaa myös ainakin yhden jäsentiedotteen vuodessa. Siihen ja vähän muuhunkin tarvitaan myös rahaa. Jäsenmaksu on edelleen vain 5 euroa. Kannata sukuseuraasi ja maksa vuosijäsenmaksu seuran tilille FI30 4600 0010 4625 01.

Loppu Grahn-etusivu